- Counter-Strike 1.6 / Zombie Plague [4.3] / Addons
- 2018-04-13
![Addon - Bonus Round](/uploads/posts/2018-04/pierrot.png)
Ознакомиться с режимом с CSO: http://cso.wikia.com/wiki/Pierrot
— Нет аналогов
— Поддержка мульти режимов (Classic (PUB), ZP 4.3, ZP 5.0, Biohazard)
— Гибкая настройка плагина
— Сохранение точек спавна для каждой карты
— Автоматический и ручной запуск режима
— Удобное меню создания точек
— Инфекция отключается во время раунда со снеговиками, также выделенное время на раунд со снеговиками (то есть, если по дефолту длиться раунд 5 минут, то раунд со снеговиками будет всего 2 минуты (настраевается))
//НАСТРОЙКИ
//Поддерживаемые моды
enum _: eSupportMods
{
SUPPORT_CLASSIC, //[Money]
SUPPORT_ZP43, //[AmmoPacks]
SUPPORT_ZP50, //[AmmoPacks]
SUPPORT_BIOHAZARD //[Money]
}
#define SUPPORT_MOD SUPPORT_ZP43
//Количество выдаваемой валюты за убийство снеговика
#define GIVE_REWARD 300
//Количество выдаваемой опыта за убийство снеговика
#define GIVE_EXP 300
//Музыка во время раунда [Можно закомментировать]
#define BR_MUSIC "zdt/scenario_xmas.mp3"
//Время режима 1.0 = 1 минута [Можно закомментировать]
#define BR_ROUNDTIME 2.0
//Шанс запуска режима
#define BR_CHANGE 5
//Максимальное количество создаваемых снеговиков за 1 цикл
#define BR_CLOWN_SPAWN 5
//Максимальное количество живых снеговиков
//(Рекомендуется 40-60)
#define BR_CLOWN_MAX 50
//Блокировка урона между игроками на время режима [Можно закомментировать]
//(sАктуально для SUPPORT_CLASSIC)
#define BR_BLOCK_DAMAGE true
//Минимальная дистаниция между спавнами
#define SP_MIN_DIST 64.0
//Максимальная дистания отображения спавнов в меню
#define SP_MAX_SHOW_DIST 512.0
//Включить поддержку Buy Menu ? [Можно закомментировать]
//#define ENABLED_SUPPORT_BUYMENU
//Включить поддержку Level System ? [Можно закомментировать]
//#define ENABLED_SUPPORT_LEVELSYSTEM
— Исправленна поддержка режимов
— Добавлена поддержка BuyMenu, Level System
%25
Discount on all purchases
builds until September 16, 2024
Especially for you - Гость
![](https://vk.com/images/emoji/2764_2x.png)
Buy an assembly
![](http://www.tb-team.com/uploads/fotos/foto_9428.jpg)
[CS 1.6] Weapon Model - Ethereal Xmas
one of the best p90 models, we had on the server. ++
![](http://www.tb-team.com/uploads/fotos/foto_9979.jpg)
[CS 1.6] Knife Model - Xmas Candy Axe
nice xmas model
![](http://www.tb-team.com/uploads/fotos/foto_9979.jpg)
[CS 1.6] Weapon Model - White Railcannon Xmas
Nice model thanks
![](http://www.tb-team.com/uploads/fotos/foto_9979.jpg)
[CS 1.6] Weapon Model - Royale Dragon M4a1
Nice model thanks
![](http://tb-team.com/uploads/fotos/foto_1.png)
[ZP] Zombie Class - Revenant Raving (Переделка Fire)
happy to hear that from you ! enjoy
ReHLDS (Reverse-engineered) - this is a new step forward that gives a second wind to our servers. ReHLDS works 2 times faster than HLDS.
AMXModX is a Metamod add-on that allows you to create new modifications for Half-Life in the Pawn language
Reunion is a continuation of Dproto for ReHLDS. This is a metamod plugin that allows you to log into the 47/48 Non-Steam server.
Revoice is a Metamod plugin that allows voice chat between non-steam and steam clients.
The new Metamod-r contains a huge number of performance optimizations and much cleaner code. The kernel was written using a JIT compiler.
Ultimate Unprecacher is a plugin for MetaMod, it works on the principle of disabling unnecessary resources on your server, thereby you can free up space for resources for your plugins, using this module you can get rid of error 512!
ReAuthCheck - this is a Metamod plugin that checks your players for validity, with this module for REHLDS you can protect your server from bots that constantly spam ads or simply clog up a slot on the server!
NetBufExtender or NBEX - This is a metamod plugin that expands the пїЅInternet bufferпїЅ: server and client buffers (not 100% guaranteed). Expands up to 64 kb. This means that players are less likely to be kicked with the error "Reliable channel overflowed"".
UINO пїЅ metamod plugin that allows you to remove unnecessary fields from userinfo(setinfo) when the engine passes it to other players on the server. This measure reduces the amount of data transferred and slightly reduces the chance of being kicked with "Reliable channel overflowed".